Opgelost door Rimatel: De smartphone laad niet op.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 559616
Gebruiker
Foemibol
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Het telefoontje laadde niet meer op. Dit heb ik gemeld vóór de garantie verstreken was. Zij stuurde toen een link naar een video waar werd uit gelegd hoe je de USB aansluiting kon schoonmaken met een tandenstoker. Dit hielp, maar het probleem kwam steeds terug en elke keer was het moeilijker te verhelpen totdat het tenslotte niet meer lukte. Dit heb ik weer gemeld, maar nu was de garantieperiode verstreken en ze wilden niets doen. De garantie was twee jaar, de te verwachten levensduur voor telefoontjes wordt ook op twee jaar gesteld, maar ik had deze juist gekocht omdat hij extra robuust en sterk was dus dan mag je wel wat meer verwachten dan twee jaar.

Gewenste oplossing

Kosteloos en snel repareren óf een goedwerkende vervanging.
Geboden oplossing
Ik heb het telefoontje laten repareren bij een winkeltje (GSM Paradijs) in de buurt voor 50€. Misschien maar beter zo want ik kon er op wachten.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Rimatel is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Rimatel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen