Rimatel is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.
Opgelost door Rimatel: De smartphone laad niet op.
Details
Klacht
Het telefoontje laadde niet meer op. Dit heb ik gemeld vóór de garantie verstreken was. Zij stuurde toen een link naar een video waar werd uit gelegd hoe je de USB aansluiting kon schoonmaken met een tandenstoker. Dit hielp, maar het probleem kwam steeds terug en elke keer was het moeilijker te verhelpen totdat het tenslotte niet meer lukte. Dit heb ik weer gemeld, maar nu was de garantieperiode verstreken en ze wilden niets doen. De garantie was twee jaar, de te verwachten levensduur voor telefoontjes wordt ook op twee jaar gesteld, maar ik had deze juist gekocht omdat hij extra robuust en sterk was dus dan mag je wel wat meer verwachten dan twee jaar.Gewenste oplossing
Kosteloos en snel repareren óf een goedwerkende vervanging.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.