Klacht Ring & Go : Een ondeugelijk product verkopen en dit als verkoper niet erkennen.

Gewoon eerlijk zaken doen.

Geachte dames,

Mijn moeder heeft bij vorig jaar bij jullie een Nokia gekocht op advies en vertrouwen in de mens. Eerder had zij een Samsung en omdat dit een vertrouwd en makkelijk bedienbare gsm is haar mede gedeeld dat de Nokia een net zo'n soort gelijk toestel is. Dat was dus een mooie aankoop voor haar. Totdat na een week de telefoon niet meer werkte zij terug naar de winkel en het zou aan de provider(Tele2) liggen. Heel gek allemaal omdat ik zoiets nog nooit heb gehad of iemand anders. En bij mijn simkaart gaf het toestel dezelfde problemen. Ik ben ook bij jullie met haar mee geweest maar toen zou het aan update liggen. Na enige tijd werkte de gsm wel redelijk maar niet goed. En moeder nam er genoegen mee(zij is immer geen 60jr meer).
Maar komt het...nu was zij laatst op vakantie en de gsm kon niet meer opgestart worden. En zoals bij haar oude telefoon probeerde zij gewoon de accu er uit te halen. Niet handig misschien maar dat zijn wel dingetjes om te moeten weten. Helaas is zij bij terugkomst bij de winkel langs te gaan niet meer zo vriendelijk geholpen. En op het beloofde telefoontje zit zij nog te wachten... Ik snap dat het moeilijk is om als kleine onderneming alles voor iedereen te kunnen oplossen, Maar bij aankoop een slecht product af te leveren dat siert geen enkele onderneming.

Dat laat ik aan jullie over. En jammer dat dit zo moet lopen.

Ring & Go
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Ring & Go ?