Klacht Ring.com: Dramatisch

Klachtnummer
# 589385
Gebruiker
Chantalle
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Ik heb al jaren een abonnement voor 1 camera. Nu wordt er zonder pardon 60 euro afgeschreven ipv 30, terwijl in de app gewoon staat dat ik maar 30 euro zou hoeven betalen per jaar.
Twee keer de klantenservice gebeld, krijg ik tweemaal slecht nederlands sprekende mensen aan de telefoon, met de melding dat ik dan maar een nieuw abonnement moet aansluiten. En ik krijg maar 50 euro terug ivm Belasting kosten.... DRAMATISCH

Gewenste oplossing

Ik wil dat ze me die 60 euro overmaken ipv 50, aangezien dit niet mijn fout is.
En ik wil graag mijn deurbel kunnen gebruiken dmv een jaarlijks abonnement voor 1 product.

4 reacties

  1. Auteur
    Ring.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Chantalle
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Chantalle
    Datum
    Beste Kautar,

    Ik heb niets meer vernomen van u of Ring.
    Kunt u zien of het opgelost is? En of mijn geld wordt teruggestord?

    Mvg,

    Chantalle
  4. Auteur
    Ring.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Ring.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen