Klacht Ring.com: Ring deurbel valt uit na garantie termijn

Klachtnummer
# 610517
Gebruiker
Frank Abdoelhafiezkhan
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb mijn Ring video deurbel gekocht in maart 2019 voor 200 euro, ging er vanuit dat Ring een goed merk is. Precies na 3 jaar deed de video het niet meer en nu sinds mei 2022 de deurbel ook niet meer. Ik heb Ring gebeld en krijg als antwoord dat de garantie verlopen is en dat ik tegen 30% korting een nieuwe moet kopen. Het lijkt wel of het zo afgesteld is dat kort na de garantie periode ze de deurbel afsluiten, waardoor ie het niet meer doet en je een nieuwe moet kopen. Oplichters zijn het niet kopen!!

Gewenste oplossing

Als je een duurzaam goed koopt wat dit zeker is als deurbel dan mag je verwachten dat ie langer mee gaat. Als het na 3 jaar stuk is moet het gewoon vervangen worden of moeten ze met een betere coulance regeling komen dan met hun 30% korting.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Ring.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ring.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen