Opgelost door RingCredible: Beltegoed automatisch afgeboekt
Details
Klacht
IK heb 6 maanden geleden de app Ringcrdible gedownload. Ik dacht hier op vakantie wel gebruik van te zullen maken. Niets gebruikt van het beltegoed van 50 euro (actie voor de eerste keer).De app heb ik al weggegooid, maar nu is ineens 20 euro van de creditcard afgeboekt. Ik heb daar dus gen toestemming voor gegeven.
Mail om terugstorten helpt niet. Dat gebeurt vanzelf.
Ik vin dit een grof schandaal. Niets gebruiken, niets terug krijgen en ook nog eens geld afboeken zonder toestemming (nooit actief ingestemd met automatische incasso in ieder geval)
Gewenste oplossing
Terugstorten van het gehele tegoed dat is geïncasseerd.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.