Opgelost door RingCredible: Beltegoed automatisch afgeboekt

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 85730
Gebruiker
Skippy
Datum
4 reacties

Details

Klacht

IK heb 6 maanden geleden de app Ringcrdible gedownload. Ik dacht hier op vakantie wel gebruik van te zullen maken. Niets gebruikt van het beltegoed van 50 euro (actie voor de eerste keer).
De app heb ik al weggegooid, maar nu is ineens 20 euro van de creditcard afgeboekt. Ik heb daar dus gen toestemming voor gegeven.
Mail om terugstorten helpt niet. Dat gebeurt vanzelf.

Ik vin dit een grof schandaal. Niets gebruiken, niets terug krijgen en ook nog eens geld afboeken zonder toestemming (nooit actief ingestemd met automatische incasso in ieder geval)

Gewenste oplossing

Terugstorten van het gehele tegoed dat is geïncasseerd.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

4 reacties

  1. Auteur
    RingCredible
    Datum
    Hoi Skippy,Ik zie in ons systeem dat er iets mis is gegaan. Uiteraard kunt u het afgeboekte bedrag zo spoedig mogelijk terug verwachten.
  2. Auteur
    Skippy
    Datum
    Ik heb het grootste gedeelte inmiddels terug gekregen. De opmerking over iets fout gegaan in de administratie is wat flauw, want in een eerdere mIl werd verteld dat het vinkje bij automatisch incasseren aan zou staan.
    Ik heb me meteen definitief afgemeld voor deze dienst en daarmee is zaak gesloten wat mij betreft
  3. Auteur
    RingCredible
    Datum
    Beste Marcel,Dank u wel voor uw reactie over de RingCredible app. Ik betreur het te vernemen dat u deze vervelende ervaring heeft gehad met de afhandeling van uw klacht. We nemen uw feedback ter harte mee voor de verbetering van onze service.Rest mij u een fijne feestmaand toe te wensen en alvast de beste wensen voor 2015!Vriendelijke groeten,
    Marije
    RingCredible Support
  4. Auteur
    Skippy
    Datum
    Opgelost!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over RingCredible?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen