Klacht RingCredible: Ringcredible laat mijn tegoed vervallen
Details
Klacht
In februari ( 21/02) van dit jaar maakte ik 20 euro over via Itunes voor een tegoed bij RingCredible.Vanaf dat moment werd ik bestookt met mails om mijn goed op te waarderen buiten Itunes om .
Nu kreeg ik 22-07 een mailtje met de titel: uw tegoed vervalt!
Ik was niet op de hoogte van deze beperkte looptijd en heb dit gedaan om als ik in het buitenland ben naar huis te kunnen bellen.
Nu krijg ik Engelstalige mailtjes als antwoord op mijn in het `nederlands gestelde klacht dat het nou eenmaal zo is dat als ze dit niet doen ze als bank op gaan treden bla bla .
daarom hebben ze gekozen voor deze half jaarlijkse periode!
Als mij dat verteld was van tevoren had ik het nooit gedaan!
Gewenste oplossing
Ik wil mijn openstaande tegoed ( dat zal bijna 20 euro zijn want ik heb slechts een paar keer gebeld) terug gestort hebben op mijn rekening .Klaas Homans
Willem roelofsstraat 25
7424 GD Deventer
NLD Bestelling-ID: M2D0Z18B29
Volgnummer: 1-70174276
Factuurdatum: 20-02-15
Totaal bestelling: € 19,99
Factuur aan: Visa .... 566
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.