Klacht RingCredible: Ringcredible laat mijn tegoed vervallen

# 120101
anne klaasen

In februari ( 21/02) van dit jaar maakte ik 20 euro over via Itunes voor een tegoed bij RingCredible.
Vanaf dat moment werd ik bestookt met mails om mijn goed op te waarderen buiten Itunes om .
Nu kreeg ik 22-07 een mailtje met de titel: uw tegoed vervalt!
Ik was niet op de hoogte van deze beperkte looptijd en heb dit gedaan om als ik in het buitenland ben naar huis te kunnen bellen.
Nu krijg ik Engelstalige mailtjes als antwoord op mijn in het `nederlands gestelde klacht dat het nou eenmaal zo is dat als ze dit niet doen ze als bank op gaan treden bla bla .
daarom hebben ze gekozen voor deze half jaarlijkse periode!

Als mij dat verteld was van tevoren had ik het nooit gedaan!

Ik wil mijn openstaande tegoed ( dat zal bijna 20 euro zijn want ik heb slechts een paar keer gebeld) terug gestort hebben op mijn rekening .

Klaas Homans
Totaal bestelling: € 19,99
Factuur aan: Visa .... 566

RingCredible
    Beste Anne,

Hartelijk dank voor uw feedback. Vervelend dat u niet op de hoogte bent geweest van de geldende voorwaarden van beltegoed en de vervaldatum na 6 maanden. Het klopt inderdaad dat we beltegoed voor een beperkte - 6 maanden - tijdsduur aanbieden om geen 'ophopend tegoed' te creëren wat ons het karakter van een bank geeft dat (wettelijk) niet is toegestaan. Om deze reden gaan we dynamisch met het tegoed om. Vervelend om te vernemen dat dit in beginsel, en nadat u contact met ons heeft opgenomen niet duidelijk door ons is gecommuniceerd en dat dit tot ontevredenheid en frustratie heeft geleid.

Ik heb het beltegoed op uw account verlengt zodat u opnieuw 6 maanden gebruik van uw aangekocht tegoed kunt maken.

Mocht u nog meer vragen en/of opmerkingen voor ons hebben, aarzel dan niet om direct contact op te nemen via support@ringcredible.com

Onze oprechte excuses voor het ongemak. Wens ik u nog een mooie dag en alvast een fijn aankomend weekend toe.

Ook een klacht indienen over RingCredible?