Klacht Ringdong: [woord verwijderd door moderator] via diverse websites onder o.a. de firma Socialsmart shop

Klachtnummer
# 376809
Gebruiker
H. de Kleine
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 11 juni j.l. heb ik bij de betreffende webshop 2 draadloze deurbellen met intercom besteld waarbij de ideal betaling via MultiSafepay werd afgehandeld. Snel daarna werden mij de onfrisse praktijken van deze webshop duidelijk.
Ik heb mijn bestelling daarom op 14 juni j.l. geannuleerd en restitutie van het betaalde bedrag geëist. Ondanks herhaald aandringen heeft terugbetaling tot op heden niet plaats gevonden en op basis van de ervaringen van mede gedupeerden zal dit ook niet gebeuren.

Gewenste oplossing

Per direct het bedrag van de bestelling terug betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ringdong hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ringdong?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen