Wij vinden dat Ringdong hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Ringdong: [woord verwijderd door moderator] via diverse websites onder o.a. de firma Socialsmart shop
Details
Klacht
Op 11 juni j.l. heb ik bij de betreffende webshop 2 draadloze deurbellen met intercom besteld waarbij de ideal betaling via MultiSafepay werd afgehandeld. Snel daarna werden mij de onfrisse praktijken van deze webshop duidelijk.Ik heb mijn bestelling daarom op 14 juni j.l. geannuleerd en restitutie van het betaalde bedrag geëist. Ondanks herhaald aandringen heeft terugbetaling tot op heden niet plaats gevonden en op basis van de ervaringen van mede gedupeerden zal dit ook niet gebeuren.
Gewenste oplossing
Per direct het bedrag van de bestelling terug betalen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.