Klacht Ringdong: Geen levering/ vermoeden oplichting

Klachtnummer
# 374841
Gebruiker
AJ17
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 4 juni 2019 een bestelling geplaatst via Ringdong.nl. Op dezelfde dag een bevestiging ontvangen dat ik zsm op de hoogte wordt gesteld van de levering. Op 10-06-2019 meteen een mail gestuurd aangezien er geen telefoonnummer op de website staat met het verzoek mij per omgaande te berichten waar de bestelling blijft. Op 11-06-2019 kreeg ik een mail waarin vermeld stond dat er wegens de internationale extreem grote vraag naar de Ringdong, de fabrikant achterstand heeft met de productie. Hierdoor is de levertijd langer dan gebruikelijk. Er stond een link in de mail om de bestelling te volgen. Ik heb de afgelopen twee weken af en toe bekeken wanneer de bestelling geleverd zou worden, er werd aangegeven dat de bestelling tussen 27-06 en 07-07 geleverd zou worden. Vandaag klik ik op de link en zie ik dat de site niet meer beschikbaar is.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ringdong hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ringdong?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen