Klacht Ringdong: Levering van de bestelde artikelen blijven uit, ik wil mijn geld terug!

Klachtnummer
# 373426
Gebruiker
H. Beckers
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ringdong .nl op 01 juni bestelling geplaatst en via Ideal betaald vanmorgen 25-06-2019 mail ontvangen dat zij de bestelling niet geleverd word en reageren niet op mail of andere manier van contact zoeken

Zie onderstaande mail.
Beste klant.
Recent is SocialSmart shop overgenomen en hebben wij Ringdong/ringbel geprobeerd voort te zetten.
Wegens enorm succes van het product en langere levertijd door dropshipping is er veel negativiteit ontstaan op het internet.
Als kettingreactie hebben consumenten massaal gebruikt gemaakt van herroepingsrecht.

We hebben desondanks geprobeerd om ringdong nog verder voort te zetten. Maar dit mocht echter niet baten. Marketing kosten in verhouding van de opbrengst is zodanig hoog opgelopen dat wij gedwongen zijn om ringdong te moeten staken.
Dit betekend dat wij helaas ringdong niet meer verder voort kunnen zetten.
Lopende bestellingen worden geannuleerd en zullen wij proberen z.s.m. te crediteren.

Wij treuren enorm om deze boodschap te moeten verkondigen.

Met vriendelijke groet,
Team Ringdong

SocialSmart Shop en is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer: 75069903, BTW NL227080841B01 Guido Gezellestraat 1 5251LK Vlijmen,



De oplossing
Geld binnen 7 dagen na heden terug op rekening.

Gewenste oplossing

Dat ik binnen 7 dagen mijn geld terug krijg!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ringdong hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ringdong?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen