Klacht Ringdong: Oplichting door ringdong

Klachtnummer
# 380430
Gebruiker
BoterDrum#931
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 1 juni bestelling geplaatst, na lang wachten en een mail te hebben gestuurd met de vraag hoe lang het nog zou duren werdt er gezegd dat het door de drukte wat langer zou duren met de levering niet lang daarna een mail gekregen dat ze niet aan de vraag konden voldoen en ik zou binnen 2 weken mijn geld terug krijgen. Nou tot op heden nog niets ontvangen natuurlijk zoals velen met mij!!!

De oplossing

Zo spoedig mogelijk mijn geld € 79.00 terug storten op mijn rekening!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ringdong hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ringdong?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen