Klacht Ringdong: Ringdong is oplichter en levert niet!

Adjepakketje

Ringdong .nl op 29 mei bestelling geplaatst en via Ideal betaald vanmorgen 25-06-2019 mail ontvangen dat zij de bestelling niet geleverd word en reageren niet op mail of andere manier van contact zoeken

Zie onderstaande mail.
Beste klant.
Recent is SocialSmart shop overgenomen en hebben wij Ringdong/ringbel geprobeerd voort te zetten.
Wegens enorm succes van het product en langere levertijd door dropshipping is er veel negativiteit ontstaan op het internet.
Als kettingreactie hebben consumenten massaal gebruikt gemaakt van herroepingsrecht.

We hebben desondanks geprobeerd om ringdong nog verder voort te zetten. Maar dit mocht echter niet baten. Marketing kosten in verhouding van de opbrengst is zodanig hoog opgelopen dat wij gedwongen zijn om ringdong te moeten staken.
Dit betekend dat wij helaas ringdong niet meer verder voort kunnen zetten.
Lopende bestellingen worden geannuleerd en zullen wij proberen z.s.m. te crediteren.

Wij treuren enorm om deze boodschap te moeten verkondigen.

Team Ringdong

SocialSmart Shop en is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer: 75069903, BTW NL227080841B01 Guido Gezellestraat 1 5251LK Vlijmen,

Geld binnen 14 dagen na heden terug op rekening.

Wij vinden dat Ringdong hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ringdong?