Klacht Ringfoto de bock: Geen € 30,- retour via website zoals vertelt tijdens de verkoop van de camera

Kees Rijswijk

Op zaterdag 25-08-2012 kochten wij een camera Samsung WB750 bij Rinfoto de Bock, Marktplein 46-48, in Hoofddorp Wij werden zeer hartelijk en goed geïnformeerd. Voor ons was het belangrijk dat de camera goede foto’s kan maken van onze zoon. Tevens hielden wij rekening met de prijs en nadat onze meerder malen door u was verteld dat wij via de website € 30, - retour ontvingen, hebben wij een keuze gemaakt. Tevens hadden wij nog een extra accu en fototasje gekocht. Na een aantal keren geprobeerd te hebben het geld retour te krijgen via de website, hebben wij contact opgenomen met Ringfoto. Nu blijkt dat dit niet voor de camera is die wij hebben gekocht maar voor een ander type. Uw reactie was “maar u hebt toch een goede camera”? Na even een moment van bezinning hebben wij besloten dit niet te accepteren. U hebt ons tenslotte misleid en opgelicht. Het feit dat u ons vertrouwen heeft misbruikt stoort ons. Wij zullen dan ook verdere actie ondernemen en overkoepelende organen, consumentenbond, tros radar.nl en klachtencompas.nl hierover inlichten. Als u voor € 30, - zover gaat om het vertrouwen van ouders die graag mooie foto’s van hun zoon willen maken schaadt ,dan overschrijdt u een fatsoensgrens. Wij willen, voor deze € 30, - die wij dankzij u niet retour ontvangen, deze moeite wel nemen. Jammer, want u had het ook op een nette manier kunnen oplossen.
Groeten,
Familie R.

Wij vinden dat Ringfoto de bock hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ringfoto de bock?