Klacht Rioolservice-dijkstra.nl: Te dure rekening voor het probleem.

Klachtnummer
# 478049
Gebruiker
Master Jong
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Had gebeld met Dijkstra rioolservice voor een verstopping in de afvoer van de keuken. De kosten waren € 35 euro voorrijkosten. Het totale bedrag kon hij niet bepalen maar schatte de kosten in op ca. € 200 euro.
De monteur (van 24/7 service) de bij ons aan de deur kwam had een hele andere prijzenlijst.
Starttarief half uur € 169 euro.
Voorrijkosten € 35 euro.
Spiraalkosten € 29.90 euro per meter.
Meerwerk iedere 15 minuten €29.90.
Als hij de werkzaamheden uitvoert binnen een half uur en ca. 10 meter spiraal gebruikt komen we uit op een rekening van € 503 euro.
Het is schandalig dat deze mensen dit durven te vragen. Het zijn volgens ons 1e klas oplichters.
Nooit zaken meedoen met deze mensen.
De monteur hebben we terug gestuurd. (wel voorrijkosten moeten betalen).

De oplossing

Stoppen met zijn werkzaamheden.
Of normale prijzen hanteren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Rioolservice-dijkstra.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Rioolservice-dijkstra.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen