Klacht Rioolservice Vermeulen: Veel geld betaald, vreemde factuur,

snoepidog

Mijn moeder heeft €437 moeten betalen aan 2 ongure types van Rioolservice Vermeulen (dragen overigens ook geen werkkledij) voor een klein half uurtje werk. Ze moest van te voren al tekenen om te betalen, niet wetend hoe duur het zou gaan worden.
Ik ga hiervan aangifte doen en ik hoop alle andere gedupeerden ook. Stelletje bedriegers zijn het. Stoer ook om ouderen boven de 70 geld af te troggelen.
Mensen, wees gewaarschuwd. Zoek een ander, betrouwbaar bedrijf!

Geld terug. Erg veel geld betaald voor klein half uurtje werk. Bedrijf heeft veel gedupeerden lees ik helaas achteraf. Gaan steeds onder andere naam te werk.

Wij vinden dat Rioolservice Vermeulen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

snoepidog
Geen reactie gehad. Het bedrijf blijft doorgaan. Lees steeds meer verhalen van anderen, die er helaas ook ingetrapt zijn. Dit bedrijf gaat steeds onder een andere naam en/of telefoonnummer te werk. Deze oplichters moeten heel erg snel opgepakt gaan worden!!!

Ook een klacht indienen over Rioolservice Vermeulen?