Klacht Rise and Shine Services: Acquisitiefraude

Peelland

Via een bandje (niet voor aangekondigd) werd de eigenaresse van dit bedrijf (die de Nederlandse taal niet beheerst!) gevraagd om akkoord te gaan met een abonnement. Ze gaf aan om teruggebeld te worden, ze wilde op dat moment zeker niet beslissen om wel/niet in te gaan op de telefonische acquisitie. Later ontving ze een aanmaning via VK Incasso. Die verwijzen voor overeenkomst +algemene voorwaarden naar gespreksopname. Algemene voorwaarden moeten ter hand worden gesteld! Na uitnodiging om haar te dagvaarden ipv bestoken met herinneringen via VK Incasso blijft eigenaresse brieven ontvangen van VK Incasso.

Creditering van de spookfactuur en verwijderen van bedrijfsnaam van eigenaresse/klaagster van de website www.eindhovenonderneemt.nl

Peelland
    Foutje gemaakt. Ik heb klacht namens Rise & Shine willen indienen. De klacht gaat over het bedrijf De Onderneemt Groep BV te Hoogeveen. Dit bedrijf is te bereiken op het mailadres: info@onderneemtgroep.nl.
    Graag de klacht daar neerleggen. Excuses voor het ongemak.

Ook een klacht indienen over Rise and Shine Services?