Klacht Risk Verzekeringen: Achteraf misleid bij het af sluiten van deze autoverzekering

N.lahrichi

Na beeindiging van mijn autoverzekering bij mijn vorige verzekeraar in mei 2017 ben ik op zoek gegaan naar een autoverzekering voor mijn nieuwe auto. ik ben toen op internet autoverzekeringen gaan vergelijken voor een voordeliger autoverzekering dan die ik destijds bij mijn vorige verzekeraar had lopen.

Uiteindelijk heb ik In juni 2017 via de site van Wit Geld een autoverzekering bij Risk Autoverzekering afgesloten met het registratienummer (22438199) echter wel uitgaande en op basis/voorwaarden van mijn geregistreerde 12 schadevrije jaren inmiddels (13).
De premie hiervoor zou 23,98 bedragen.

Nadat ik hiermee akkoord was gegaan en er inmiddels Hiermee dus ook de 14 dagen van bedenktijd en annulerings periode voorbij was kreeg ik opeens,in juli een berichtgeving
vanuit Risk Verzekeringen met de mededeling dat mijn premie ipv €23,98 naar 26,98 verhoogd gaat worden.

De reden zou zijn volgens Risk Verzekeringen dat mijn schadevrije jaren in het Roy Data systeem niet zouden kloppen en niet aan deze
autoverzekering bij Risk Verzekeringen gekoppeld konden worden.

Inmiddels heb ik al vele malen betracht om samen met Risk Verzekeringen tot een goede oplossing te komen op voorwaarden dat de premie weer verlaagd moest worden naar €23,98 omdat ik van mening ben dat ik,vanwege mijn 12 schadevrije jaren hier gewoon recht op had/heb.

Helaas is tot op heden Risk Verzekeringen niet voor een rede of oplossing vatbaar en ze blijven weigeren om mijn huidige schadevrije jaren van het Roy Data (EPS)op deze verzekering over te nemen.
Inmiddels heb ik zelf ook bij Roy Data (EPS)mijn huidige geregistreerde schadevrije jaren opgevraagd en tevens toegezonden gekregen deze heb ik natuurlijk door verstuurt aan Risk verzekering maar deze misleidende verzekeringsmaatschappij blíjft deze gegevens van RoyData weigeren zodat ze de premie niet hoeven te verlagen.

Nav deze ontstane situatie heb ik hun verzocht om deze verzekering per direct op te zeggen omdat ik vind dat ik achteraf misleid ben mbt het afsluiten van dez autoverzekering .maar ook dit verzoek hebben ze geweigerd omdat ze zich beroepen op het opzegtermijn en het 1jarige bindende contract.

Hoe laag kun je jezelf als een Verzekeringsmaatschappij profileren om er op deze lage manier,een slaatje uit te willen slaan om een paar euro's meer van een klant/relatie af te dwingen
Het is echt schandalig en te gek voor woorden.

Met.vr.Gr,
M.Doukkali

Ik zou graag zien dat deze autoverzekering stop gezet wordt omdat het vertrouwen in deze organisatie ver te zoeken is.

Ook een klacht indienen over Risk Verzekeringen?