Opgelost door Risk Verzekeringen: Er gebeurt niets en geen communicatie

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 373700
Gebruiker
Geenriskverzekingnemenofvooropverzekering
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Toch maar de moeite genomen om mijn klacht oa. Hier in te dienen. Via voorop autoverz. En de dienstverlening van risk verzekeringen sta ik versteld van het niet reageren op mijn opzegging van de verzekering. Het was mij en 2 kennissen al eerder opgevallen dat de communicatie stroef verloopt maar dat nu ter zijde. Geen enkele reactie ook niet een bevestiging van ontvangst van mijn schriftelijke opzegging. Tel ook niet.

De oplossing

Mijn autoverzekering beeindigen.

3 reacties

  1. Auteur
    Geenriskverzekingnemenofvooropverzekering
    Datum
    Eindafrekening is binnen. Hebben snel gereageerd. Nu moet de chipin retour binnen een week na beëindigen verzekering. Echter zij hebben een week te laat op mijn opzegging gereageerd. Ze trekken een boete van 75 euro van mijn restitutiebedrag af. Wederom een nieuwe onduidelijkheid of ze dit nog corrigeren ontvangst van de chipin?
  2. Auteur
    Geenriskverzekingnemenofvooropverzekering
    Datum
    Nog geen terugbetaling gezien. Ook niet vd chipin
  3. Auteur
    Risk Verzekeringen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste relatie,
    Vervelend te lezen dat het nog steeds niet naar wens verloopt.
    Als we u hebben doorbelast voor de chipin, maar ontvangen deze later nog ontvangen, ontvangt u de borg a EUR 75,00 retour!
    Uw teveel betaalde premie ontvangt u snel retour.
    Groet RISK

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Geenriskverzekingnemenofvooropverzekering
Datum
Uiteindelijke oplossing
Snelle afhandeling geld is retour
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Risk Verzekeringen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen