Klacht Risk Verzekeringen: Mijn polis wordt continu gezijwigd en ik moet teveel betalen hierdoor

Florencia

Tot mijn verbazing kreeg ik vandaag een openstaande factuur van 35,81 dat ik binnen 14 dagen moet betalen.in de brief staat volgens de polis dat ik mome teel geen dekking heeft.
En dat de openstaande factuur is van 14-5-2020 tot 31-5 -2020.
Ik vindt het heel vervelend wat in mei 2020.had volgens risk een achterstand en dat mijn polis is met meer dan 30 euro plotseling omhoog gegaan.......ik betaalde een bedrag van 77,00 euro +/- per maand.plosteling was het een bedrag van 107,00 +/- geworden........het men had mijn kenteken vermeld bij de rdw dus geen dekking.
Ik had netjes contact gemaakt met risk op 13 mei 2020.....ik had een manelijke collega hij noemde zich dijee of dijon......hij ging alles na met mij aan de lijn........hin gaf aan dat hij mijn kenteken kan hervatten als het bedrag van 243,75 betaald wordt.....maar ik moet rekening houden dat rdw min een boete kan geven.... .vervolgens vroeg ik aan hem ...hoe kan het zijn dat mij. Polis zo.aar met meer dan 30 euro omhoog gaat terwijl ik heb nog nooit een auto schade ingediend bij risk....dus ik heb 0 schadeclaim jaren.......hij ging na kijken en zegt ik heb gelijk........hij heeft het aangepast in de sussteem en kwam met een polis met een maandelijkse bedrag van 61,14 euro.ik zeg het goed ...................vervolgens .volgende dag dus op 14 mei 2020 heb ik het bedrag van 243,75 euro betaald aan risk.........dus mijn schades worden weer gedekt. Alles ging goed dacht ik.........in de tussentijd kreeg ik een nieuwe polis van risk met de premie van 61,14 en dat het in gaat in mei...........ik dacht oke ......26 mei is weer een betaling naar risk gegaan en dat was de maandelijkse premie van 107,33 .......tot mijn verbazing keek ik 29 mei op mijn rekening zie ik dat risk heeft een bedrag van 188,29 terug gestort voor mij.......ik dacht zal wel........alles loopt nog netjes..........15 juni incasseerd risk een bedrag van 61,14 van mij rekening......ik liet mijn bank het bedrG terugboeken........want elke 26ste van de maand heeft mijn bank opdracht om al mijn lasten te betalen inclusief risk........dus 26 juni een bedrag van 61,14 gestort voor risk.........dus mijn vraag is nu van waar de 35,61 euro......want naar mijn mening ..ik heb keurig betaald waarom moet ik dat ook bijbetalen........als iksamen telt 61,14 +35,81 = 96,95 euro hoe kan het zijn dat ik nu plotseling weer een bedrag moet gaan betalen van 96,95 euro voor mijn maandelijkse polispremie terwijl dat een nieuwe polis heb van 61,14 euro...

Dat mijn auto per direkt weer gedekt word door risk.......ik wil een overzicht hebben van mijn polisblad en de betaalde premies.............want ik vertrouw het niet meer...........uitleg van de 38,81 dat ik moet betalen
Trouwens ik moet risk betalen en krijg ik factuur van dtc.nu dit is ook heel verwarent
Besef wat zulke dingen doen met mensen.......dit kan niet
Ik wil dat risk weet dat ik de 26ste van elke maand mijn premie betaald......en niet op een andere dag.........en ik WIL EEN UITLEG VAN WAT ER NU AAN DE HAND IS......want eerlijk gezegd de certrouwing is nu weg
Is opgelost met dtc ......Ik werd gebeld door dtc en ik had een lieve meneer aan de lijn Ik heb hem alles uitgelegd .......en hij gaf aan dat hij gelijk notitie zal maken en door sturen naar risk Dat ik de 35 euro +/- niet hoefde te betalen.......maar tot mij. Verbazing .....eind van de maand kreeg ik van rdw dat mijn auto per 29-7-20 geen verzekering heb terwijl mijn verzekering al betaald is vanaf 26 -7-20........helaas is de lieve meneer van dtc met vakantie........ik zit niet op een onterechte boete te wachen van rdw........ik vraag risk vriendelijk om contact op te nemen met rdw en dat per direct recht te trekken en tevens contact opnemen met dtc .......want dit kan niet.......voor mijn gevoel ...kom risk de afspraken met dtc niet na

Florencia
    Als ik werk heb ik geen elefoon bij me......en ik heb weer een maandelijkse fractuur van risk om 61.00 euro +/- om te betalen

Nog steeds zal ik niet weten waarom het bedrag van 38.00 euro +/- ...........

Nog steeds geen gezonde uitleg van risk gehad

Risk Verzekeringen
    Beste relatie,
    Wij hebben inderdaad een aantal keer geprobeerd om telefonisch contact met u op te nemen. Wilt u aangeven wanneer het u het beste uitkomt? U kunt mailen naar klacht@risk.nl.
    Risk Verzekeringen
    Beste relatie,
    Ondertussen is er telefonisch contact met u geweest waarbij er naar tevredenheid een passende oplossing is geboden.

Ook een klacht indienen over Risk Verzekeringen?