Opgelost door Risk Verzekeringen: Onbetrouwbaar en niet bereikbaar.

Wanhoop-nabij

Werken alleen via tussenpersonen. Sta nu in de kou omdat deze persoon niet reageerd op mail. In augustus vorig jaar contact met tussenpersoon gehad ivm autoverzekering. Toen kon hij nog niets doen en zou het in zijn agenda zetten. Nu kregen wij alsnog weer de rekening van de autoverzekering die wij wilden omzetten en bleek er dus niets veranderd. Na rekening ontvangst geprobeerd contact te leggen met tussenpersoon en Risk , maar beiden reageren niet. Wat dit voor een bedrijf is geen idee, maar raadt het niemand aan. Nu betalen wij gewoon de rekening niet, totdat er uiteindelijk een reactie komt.

Contact opnemen, zodat wat wij geregeld willen hebben wordt geregeld en wij willen af van onze tussenpersoon en overstappen naar een ander bedrijf. Ons vertrouwen is helemaal weg, na meerdere malen gewoon genegeerd te worden.

Risk Verzekeringen
    Beste meneer, mevrouw ,
    Vervelend om te lezen dat u ontevreden bent over uw tussenpersoon en over onze dienstverlening. Uit uw dossier maak ik op dat op 5 juni het eea door ons is verwerkt. Aangezien u dit bericht op 5 juni in de avond heeft geplaatst, ga ik ervan uit dat het een en ander elkaar gekruist heeft. Mocht u verder nog vragen hebben, of zijn er verder nog zaken onduidelijk, mailt u dan naar klacht@risk.nl. Wij zijn u graag verder van dienst!

Wanhoop-nabij
Ze hebben (zoals toegezegd) keurig alles in orde gemaakt.

Ook een klacht indienen over Risk Verzekeringen?