Klacht Risk Verzekeringen: Risk verzekeringen is absoluut NIET klantvriendelijk

shersha

Nadat ik gezien heb dat er in de maand juli 2 keren een bedrag is afgeschreven waarbij 1 veel hoger is dan de maandelijkse premie heb ik gebeld. Om precies te zijn 3 augustus. Mij werd op het hart gedrukt dat het binnen die dag en 5 werkdagen het geld wat te veel is afgeschreven op mijn rekening teruggestort zal worden. Echter gebeurd dat niet, wat mij reden gaf om weer te bellen. Weer werd mij gezegd dat het overgemaakt zal worden en dat ik rekening moet houden met de vakantieperiode.....Zo!!!!!!!! Ondertussen kreeg ik van een ander bedrijf een aanmaning omdat ik heb nagelaten heb te betalen. Logisch omdat ik niet op rekende dat ik in 1 klap door Risk verzekeringen armer zou worden gemaakt. Zou ik niet over spaargeld beschikken dan zou ik INDERDAAD in de problemen zijn geraakt. Over en weer met Risk verzekeringen gebeld en steeds weer hetzelfde verhaal vertellen en tot vanmiddag geen geld gezien op mijn rekening. Het geeft mij het gevoel dat ik maar aan de willekeur van Risk verzekeringen ben overgelaten. Ten einde raad heb ik ook de Kifid gebeld en om informatie gevraagd nadat ik vanmorgen voor de zoveelste keer heb gebeld en geen exacte antwoord kan krijgen wanneer MIJN geld daadwerkelijk zou worden teruggestort. Was het zo dat ik degene was die in gebreke was dan zou mij een boete en/of administratiekosten in rekening worden gebracht. Wat betekent dit voor Risk verzekeringen.....???? Niets maar dan ook niets. Vanavond heb ik mijn geld wel EINDELIJK op mijn rekening gezien maar op mijn eigen geld heb ik pas recht wanneer Risk verzekering dat wilt overmaken. Mijn zovele telefoontjes die ik heb moeten plegen, wie zal voor de kosten opdraaien en ga zo maar door. Ik zal ook mijn verzekering opzeggen.

Pffff............geld is daarnet overgeschreven. Maar ik verwacht tenminste een nette verontschuldiging. BIZAR

Risk Verzekeringen is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Risk Verzekeringen?