Klacht Risk Verzekeringen: weer rekening willen incasseren terwijl we daar niet meer verzekerd zijn. RISK STOP NU EENS

Richard

Weer rekening willen incasseren. En dan ook nog dreigen binnen 16 dagen betalen. Nou Risk kom maar op eens kijken of u deze incassering kunt komen halen. Ga maar naar een incassobureau. Dan kunnen we nog eens gaan lachen. Misachien moeten jullie als Risk gelijk naar de rechtbank toe. Maar ik zeg wel alle kosten die u maakt kunnen niet allemaal verhaald.worden op mij en als u dan rekend benr u meer geld kwijt dan dat u moet innen. RISK VERZEKERINGEN HEEL VEEL SUCCES. De automatische incasso staat voor u uit ik waarschuw nogmaals mensEN u ziet dit wel weer. GA NIET MET RISK VERZEKERINGEN IN ZEE ZOEK LIEVER EEN ANDER VERZEKERINGSMAATSCHAPPIJ.
Oja Risk doe eens een keer uw werk goed. Voor de rest krijgt u geen groeten maar ...........

LAAT MIJ MET RUST EN STUUR NIKS MEER TOE.

Risk Verzekeringen
    Goedemorgen heer/mevrouw,

Wij vinden het vervelend dat u niet tevreden bent over de afgesloten en inmiddels geroyeerde verzekering bij RISK. Op uw verzoek zijn de polissen inmiddels geroyeerd per 30 juli 2020. Echter is per abuis de premie van de maand augustus alsnog bij u geincasseerd. Terecht heeft u deze premies gestorneerd, waarna wij zojuist deze premie hebben terug geboekt. Wij zullen deze premie niet meer bij u incasseren.

Onze excuses voor het ongemak!

Pieter van Deelen
    RISK Verzekeringen

Ook een klacht indienen over Risk Verzekeringen?