Klacht Ritel: Van het kastje naar de muur
Details
De klacht
ik heb een lopend abbonnement. ingegaan 1-1-2016telefoon aangeschaft eerder.
volgens de voorwaarden zou ik deze moeten kunnen stopzetten
maar aangezien de ritel een onbeschofte klantenservice heeft (met uitzondering van de Franchise nemers) is dit onmogelijk en leidt tot conlficten.
zij hebben mij niet de algemene voorwaarden van de winkel meegegeven. dit is VERPLICHT!
en ik mag juridisch gezien mijn contract per direct stopzetten.
hiermee gaan ze niet akkoord.
ik ben ondertussen al aan het bellen, langs gaan en mailtjes gestuurd. en het leidt me allemaal terug bij af.
ik word er oververmoeid van.
bij deze heb ik het recht mijn contract te stoppen. en ik zou graag zien dat dit gebeurd.
Met nóg vriendelijke groet,
J Kolijn.
De oplossing
van mijn contract af.zonder dat ik de afsluitsom hoef te betalen aangezien dit nergens vermeld staat dat dit een must zou moeten zijn.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.