Klacht Ritel: Van het kastje naar de muur

Klachtnummer
# 147042
Gebruiker
JoekieXx
Datum
3 reacties

Details

De klacht

ik heb een lopend abbonnement. ingegaan 1-1-2016
telefoon aangeschaft eerder.
volgens de voorwaarden zou ik deze moeten kunnen stopzetten
maar aangezien de ritel een onbeschofte klantenservice heeft (met uitzondering van de Franchise nemers) is dit onmogelijk en leidt tot conlficten.

zij hebben mij niet de algemene voorwaarden van de winkel meegegeven. dit is VERPLICHT!

en ik mag juridisch gezien mijn contract per direct stopzetten.

hiermee gaan ze niet akkoord.
ik ben ondertussen al aan het bellen, langs gaan en mailtjes gestuurd. en het leidt me allemaal terug bij af.

ik word er oververmoeid van.

bij deze heb ik het recht mijn contract te stoppen. en ik zou graag zien dat dit gebeurd.

Met nóg vriendelijke groet,
J Kolijn.

De oplossing

van mijn contract af.
zonder dat ik de afsluitsom hoef te betalen aangezien dit nergens vermeld staat dat dit een must zou moeten zijn.

3 reacties

  1. Auteur
    Ritel
    Datum
    Beste mevrouw Kolijn,

    Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht.
    Gelijktijdig met deze melding op Klachtenkompas.nl heeft u ook een mail verstuurd naar onze klantenservice. Hier heeft u dezelfde week nog een inhoudelijke reactie op ontvangen.

    We gaan er dan ook vanuit dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.
  2. Auteur
    JoekieXx
    Datum
    Ik heb geen email van jullie oersoonlijk terug gehad nadat ik klachtencompas heb geraadpleegd. Mijn klacht is niet behandeld, geen reactie niets. En dit is wat jullie voor oplossing noemen?

    Hier kan ik natuurlijk weer niets mee.

    Ik verwacht nu een goede oplossing!
  3. Auteur
    Ritel
    Datum
    Beste mevrouw Kolijn,

    Op 8 januari is een mail gestuurd naar het emailadres dat u zelf heeft achtergelaten op het contactformulier op Ritel.nl. Wellicht dat dit adres niet klopt, of dat het bericht in uw spam-map terecht is gekomen. Zou u uw mailadres nogmaals door willen geven zodat ik deze door kan sturen?

Ook een klacht indienen over Ritel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen