Klacht Rituals: 2 slecht werkende producten en een waardeloze klantenservice!!!

Klachtnummer
# 197369
Gebruiker
Maurits
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2 weken terug pak ik een hamam delight shower mousse uit de kast en het zeep kwam eruit gesijpeld. In ieder geval werkte het niet naar behoren. Ik dacht dat kan wel eens gebeuren. Nu pakt mijn vrouw van de week een flesje foaming shower sensation uit de kast en merkte op dat het flesje plakte. Bij nader onderzoek bleek het hele kastje onder te zitten. Het spuitmondje was half opengeklapt en het dopje zat er niet meer op. Heel vervelend allemaal. Ik dacht ik zal even bellen met de klantenservice en dacht dat een merk als rituals dit netjes zou afhandelen. Nou werkelijk waar, wat een .......medewerkster kreeg ik aan de lijn. Ze beweerde dat ik maar eerst uit moest zoeken waar de producten gekocht waren en anders niets voor me kon betekenen en dat zou de werkinstructie van de grote baas zei ze. Uiteraard kon ze de naam niet geven...
Ik ben zo boos op hun manier van reageren! Waardeloos!

De oplossing

Een fatsoenlijk excuus is op zijn minst wat ik zou willen. Ik ben erg teleurgesteld in de wijze waarop ik behandeld ben. Die 2 flesjes zeep interesseren me niet eens maar op zijn minst nu nieuwe hiervoor hebben en anders geld terug. Dat is wel raar aangezien het cadeau's waren..

0 reacties