Opgelost door Rituals: Lekkende cartridge in Genie, resultaat Genie defect !

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 559568
Gebruiker
Felix
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Genie gekocht in juli 2021 bij Rituals. Heeft twee maanden gewerkt totdat spontaan de cartridge is leeg gelopen in het apparaat. Deze is nu defect en plank waar deze op stond, beschadigd (verf is opgelost) door de inhoud van de cartridge.

Veelvuldig getracht contact te hebben met Rituals via mail, 1 reactie ontvangen en opvolgende mailing is nooit beantwoord. Uiteindelijk gebeld, kreeg excuus dat de mailing nooit was beantwoord en als oplossing werd aangeboden dat het apparaat terug gestuurd kan worden. Aardige suggestie echter de leeggelopen cartridge, de opgelopen beschadiging werden niet genoemd en het apparaat kan dus nogmaals/opnieuw worden aangeschaft. Helaas, dit zal dus niet gaan gebeuren.

Jammer, had meer verwacht van een organisatie als Rituals met betrekking tot de klachten afhandeling

De oplossing

Een correct afhandeling vanuit Rituals, vervanging van het defecte apparaat en cartridge.

3 reacties

  1. Auteur
    Felix
    Datum
    Probleem gedeeltelijk opgelost. Rituals had toegezegd het volledige bedrag terug te storten, echter is dit niet gebeurd. Er is een deel terug gestort. Maar weer een mail gestuurd met vraag om uitleg.
  2. Auteur
    Felix
    Datum
    Wederom volledige radiostilte vanuit Rituals. Toch merkwaardig dat een zogenaamd professioneel bedrijf als Rituals, op deze wijze handelt. Stuur nogmaals een mail, dit zal de laatste zijn en bij uitblijven reactie, voor mij geen Rituals meer.
  3. Auteur
    Felix
    Datum
    Rituals heeft nog steeds geen antwoord gegeven op mijn laatste mail. Deze wijze van handelen is zo ontzettend klant onvriendelijk, heb hier echt geen goed woord voor over. Management dient hier zeker op gewezen te worden.

    Nog een laatste mail als reminder m.b.t. de eerder nooit beantwoorde mailtjes.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Felix
Datum
Uiteindelijke oplossing
Uiteindelijk contact gekregen met Rituals, heb ze gebeld. Op de gestuurde email is echter nooit meer gereageerd. Totaal bedrag wordt vergoed, echter deel als voucher (dit was echter niet vermeld in een mail). Voucher moet nog komen, maar heb hier wel vertrouwen in. Case gesloten.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Rituals?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen