Klacht Rituals: Na drie weken nog altijd geen pakket ontvangen en Rituals is niet bereikbaar voor vragen.

Lotje4

21 April een bestelling geplaatst met als bezorgdatum 24 april j.l. Helaas is het pakketje op 24 april niet gekomen, maar kreeg ik wel de track and tracecode toegestuurd. De dinsdag daarna kreeg ik een melding dat mijn pakket beschadigd is bij UPS.
Het pakketje zou inmiddels door UPS teruggestuurd zijn naar Rituals.
Van Rituals heb ik hier (inmiddels drie weken later) nog niets vernomen en heb ik mijn pakketje wel betaald, maar nog niet ontvangen. Ik heb meerdere malen telefonisch contact proberen te zoeken, zonder resultaat. Ik heb hier in totaal meer dan drie uur in de wacht gehangen en niemand te spreken gekregen. Vervolgens heb ik een mail gestuurd en uiteindelijk heb ik gisteren nogmaals besloten om een berichtje via Whatsapp te sturen. Helaas laat Rituals op geen enkele manier wat van zich horen.

Ik wil dat het pakket wordt verstuurd en dat ik excuses krijg aangeboden voor de manier waarop ik behandeld ben. Ik vind dit alles behalve klantvriendelijk.

Lotje4
    Helaas heb ik van Rituals geen reactie meer ontvangen, mijn pakketje nog altijd niet ontvangen en zijn ze nog altijd niet bereikbaar.
    We zijn inmiddels een maand verder en ik heb nog steeds geen idee waar mijn pakketje is en wanneer ik dit ga ontvangen. Ik vind het uitermate slecht waarop ik behandelt wordt als klant.
    Na mijn eerste klacht heb ik een berichtje ontvangen van de klantenservice:

Hartelijk dank voor je bericht en excuses voor de vertraagde reactie. We doen uiteraard ons uiterste best om iedereen te helpen. Door de grote hoeveelheid aan bestellingen de afgelopen weken, hebben we niet de service kunnen verlenen die je van ons gewend bent.

Ik heb je bestelling nagekeken, en zie dat deze inmiddels is bezorgd. We zijn ons ervan bewust dat het mogelijk langer geduurd heeft om jouw bestelling bij je te bezorgen.

Heel vreemd dat er niet goed gekeken is geworden naar de mailing van UPS. Het pakketje is namelijk inderdaad bezorgd, maar bezorgd als retour afzender. Ik heb dus nog altijd geen pakketje.
    Naar aanleiding van dit bericht heb ik weer contact opgenomen, zonder enig gehoor en dus weer een reactie geplaatst bij mijn klacht. Deze reactie heb ik privé geplaatst, omdat er ook privégegevens in vermeld stonden. Ook hier heb ik geen reactie op mogen ontvangen.
    Ik hoop dat Rituals zo snel mogelijk zorgt dat mijn pakketje alsnog deze kant op komt. Het was namelijk een verjaardagscadeautje voor mezelf (ik was 24 april jarig), maarja.. beter laat dan nooit?! Tevens vind ik het ontzettend jammer dat ik hier zoveel tijd in moet steken om achter mijn eigen bestelling aan te gaan.
    Lotje4
    Gisteren een mail ontvangen van de klantenservice dat ze het vervelend vonden en dat mijn pakket niet meer in het systeem zou staan. Ze zou het opnieuw in het systeem zetten en direct laten verzenden. Dit is ook gebeurd. Toen ik vandaag PostNL voor de deur had staan, was ik dus ook ontzettend blij.

Totdat ik zag dat het pakketje niet compleet was.

Ik heb weer de klantenservice proberen te bereiken en uiteindelijk zelfs de winkel in de buurt gebeld. Niet in de veronderstelling dat de winkel mij mijn product zou kunnen geven, maar wel om tips te krijgen om de klantenservice te spreken te krijgen. Helaas zonder resultaat.

Ik ontvang dus nog graag de 'Ritual of Chado foaming shower gel' of mijn geld terug.
    Lotje4
    Nog altijd niets vernomen van Rituals en het pakketje is nog altijd niet compleet geleverd. Ik vind het schandalig dat de klantenservice nog altijd niet bereikbaar is en dat ik weer een klacht in moet dienen.
    Graag ontvang ik van Rituals het missende product of mijn geld retour.

Lotje4
    Nog altijd niet bereikbaar en de story continues...
    Ik kreeg afgelopen weekend van Rituals het bericht dat mijn retouraanvraag ontvangen was en dat ik mijn pakket retour kon sturen en het geld teruggestort werd. Dit kon twee dingen betekenen: retour van het product dat ik daadwerkelijk niet ontvangen had, retour van het hele pakket.

Helaas was het laatste het geval. Ik krijg nu het hele bedrag teruggestort op mijn rekening en dat terwijl ik al producten in gebruik heb. Wat nu?

Nogmaals het probleem:

Ik heb mijn pakket incompleet ontvangen. Er mist een fles doucheschuim (Ritual of Chado foaming showergel) en deze heb ik wél betaald.
    Nu is er een retour van mijn geld aangevraagd voor het hele pakket in plaats van alleen het product dat ik niet ontvangen heb.

Mocht het niet duidelijk genoeg zijn, zou het fijn zijn als Rituals telefonisch contact met me opneemt. Tevens hoor ik graag van Rituals hoe het nu wel opgelost kan worden. Ik wil gewoon betalen voor de producten die ik inmiddels wel ontvangen heb en dus ook al in gebruik genomen heb. Het product dat ik echter niet ontvangen heb, wil ik (vanzelfsprekend) niet betalen.

Ook een klacht indienen over Rituals?