Klacht Rituals: Onbeschoft behandeld bij Rituals Gouda

Klachtnummer
# 467817
Gebruiker
Mevrouw T
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben vandaag bijzonder onbehoorlijk en arrogant behandeld door de leidinggevende van Rituals Gouda op de Kleiweg.

Ik heb een verkeerde geur bodyshower kado gekregen, en mocht deze ruilen van de medewerker die me hielp. Vervolgens kwam leidinggevende en zei dat de foam gebruikt was, wat niet waar is. Vervolgens pakte ik een zelfde product uit de winkel, en liet haar aanwijzen wat dan de gebruikte was. Wees ze de nieuwe aan!
Het gaat mij niet om de paar euro van zo’n badschuim, maar de hooghartige, zeer onklantvriendielijke manier van behandelen is niet te accepteren. Ik ben 30 jaar docent in het MBO, en dit meisje heeft nog beslist niet geleerd hoe je klanten behandelt.
Later heb ik hier nog over gebeld, ze liet me niet uitpraten, deed lelijk en zei dat ze genoeg klanten had op het moment dat ik vertelde dat ik daar niet meer mijn producten zou kopen....

De oplossing

Graag contact met betreffende persoon en aan mij de feedback hierover melden.

1 reactie

  1. Auteur
    Mevrouw T
    Datum
    jammer dat ik geen enkel respons van Rituals ontvang

Ook een klacht indienen over Rituals?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen