Klacht Rituals: Rituals geeft geen nieuwe producten als oude defect zijn.

P. Bechtold

Wij hebben twee spuitbussen met Rituals doucheschuim die beiden niet goed werken. Bij een spuitbus moet je heel hard drukken en komt er een piepklein sliertje schuim uit en de ander is nog minstens half vol en doet niets meer. We zijn terug geweest naar de winkel en kregen daar te horen, dat dat altijd zo was. Iets wat bij andere spuitbussen van Rituals bij ons nooit het geval is geweest. Als ik later een klacht bij de klantenservice indien, krijg ik te horen dat ik opnieuw naar de winkel moet gaan! We hebben echter niet veel zin om door Rituals als een gekje opnieuw naar de winkel te worden gestuurd. We zijn er immers al geweest en we zijn toen niet echt als klant behandeld. Overigens hadden we de bussen ook al weggegooid. Als we dit melden bij Rituals klantenservice vind men dit heel vervelend en ziet het als een verbeterpunt. Er wordt zelfs een kortingscode voor een volgende keer aangeboden!!
Wij vinden echter dat we twee ondeugdelijke produkten hebben gekocht. Zeker gezien de prijs hoef je deze problemen niet te verwachten en is een kortingscode sturen voor een volgend produkt niet echt een optie. Het lijkt ons dat als iets niet goed is je het gewoon moet vervangen en geen smoesjes verzinnen om het de klant moeilijk te maken. Dit is iets waarin een groot bedrijf klein kan zijn.

Het lijkt mij, zoals hierboven genoemd, dat je een ondeugdelijk produkt gewoon moet vervangen voor een nieuw goed werkend. Klanten zo behandelen en van het kastje naar de muur sturen lijkt nergens op.

P. Bechtold
    Dag Rituals, hebben jullie misschien wel het fatsoen om op een klact te reageren?

P. Bechtold
Uiteindelijke oplossing Geen enkele oplossing, contact opnemen met klant is nog teveel gevraagd voor dit bedrijf. Waarin een groot vedrijf onztzettend miezerig klein kan zijn.