Klacht Rituals: Rituals geurkaars heeft schade veroorzaakt aan houten tafel en ik wil dit vergoed hebben.

J.C. de Vrijer

Op 4/11/2018 heb ik een klacht ingediend bij Rituals over een geurkaars in een glas. De kaars stond op een houten tafel en het glas is uit elkaar gespat (foto's heb ik meegestuurd). Behalve het risico van brandgevaar en persoonlijke verwondingen, die gelukkig achterwege zijn gebleven, is de massief houten tafel ernstig beschadigd door de kaars. Rituals heeft zich hierop verontschuldigd en aangegeven dat dit niet had mogen gebeuren en dat zij de schade zouden melden bij een bepaalde afdeling. Na een lange radiostilte heb ik ze weer benaderd en op hun verzoek heb ik een meubelmaker verzocht een offerte te maken voor reparatie van de tafel. Deze offerte ad € 500,00 heb ik op 14/12/2018 gemaild naar Rituals. Tot op heden heb ik hier geen concrete reactie op gehad. Na een rappel 10 dagen geleden kreeg ik weer een excuusje dat een bepaalde afdeling zou moeten reageren, maar helaas zonder resultaat

Rituals moet na 11 weken vaart zetten achter het afhandelen van de klacht en de schade nu eindelijk vergoeden.

J.C. de Vrijer
    Afgelopen week een bericht ontvangen van Broadspire.eu, die door Rituals is ingeschakeld om mijn klacht verder te behandelen. Zij hebben om een extra foto van de gehele tafel gevraagd. Ben nu in afwachting vcan nieuwe reactie.
    J.C. de Vrijer
    De klacht is nog steeds niet opgelost door Rituals, die hier een extern bureau heeft gezet voor de afhandeling
    J.C. de Vrijer
    wacht nog op reactie van Broadspire, die door Rituals is ingeschakeld voor afhandeling .
    J.C. de Vrijer
    Inmiddels heeft Broadspire, die is ingeschakeld door Rituals, laten weten dat ze akkoord gaan met de offerte voor herstel van de tafel ad € 500,=. De komende week zal dit herstel plaatsvinden en dan zullen we de factuur indienen op hun verzoek.