Klacht Rituals: Rituals wijzigt eenzijdig bezorging

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 604727
Gebruiker
karin.e
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik had bij bestellen gekozen voor bezorging overdag tussen 9.00-17.00 uur.
Bij bevestiging ook deze tijd gemeld door rituals.
Vlak na de bestelling bericht van budbee dat zij bezorgen. Maar dan tussen 17.00-22.00 uur.
Dat is niet de afspraak.

Klantenservice van rituals gemaild. Dat kan tot 5 dagen duren. Dus volgende ochtend gebeld.
Volgens haar kan er helemaal geen tijd worden aangegeven bij bestellen.
Ook al gaf ik aan dat het zelfs in hun mail werd gemeld kon het niet.
Geen servicepunt waar ik het pakket kan laten bezorgen.
Ze zou budbee contacteren om te kijken wat mogelijk was. Daarna weer contact opnemen met mij.
Niets meer gehoord.
Hele slechte service.

Door omstandigheden kan ik 's avonds niet naar de deur.
Doordat zij eenzijdig de bezorgtijd veranderen moet ik op zoek naar een oplossing. Hierbij moet ik anderen vragen om bij mij thuis te komen het pakket aan te nemen.

Gewenste oplossing

Geen avondbezorging
Wanneer dit was aangegeven bij bestellen, had ik die niet geplaatst of gekozen voor een afhaalpunt.
Dat is bij budbee niet mogelijk.

Zorgen dat de klantenservice op de hoogte is van wat de bezorgopties zijn, dit waren de mijne:
Ophalen in een rituals winkel
Bezorgen bij servicepunt
Thuisbezorging tussen 9.00-17.00 uur

Een klantenservice die kan helpen en me niet behandeld als iemand die liegt.
"Er kan helemaal geen tijdstip worden gekozen". Terwijl dit wel degelijk kon.

Het is een klantenservice.... Maar dat was niet de ervaring die ik had.
Er is niets geregeld door jullie. Ik moest het zelf oplossen
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    karin.e
    Datum
    Helaas laat de klantenservice van rituals niets van zich horen.
    Niet erg verrassend. Ze hebben mij ook geen bericht gedaan over andere bezorgopties
    Slecht!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Rituals?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen