Klacht Rituals: Slechte klantenservice

Onbegrijpelijk

Ik krijg een Box cadeau op kerstavond. Blijkt dat de scrib is uitgelopen. We bellen om dit te melden en krijgen de mededeling dat we de doos mogen ruilen. Ik ga naar de winkel om te ruilen. De doos blijkt niet meer in voorraad en ik wordt naar huis gestuurd met lege handen met de mededeling dat er zal opgebeld worden als de doos terug binnen komt. Ik wordt opgebeld (intussen 11 januari !) dat ik de box mag komen ruilen. Ik kom in de winkel waar me wordt gezegd dat ik de box mag ruilen voor een andere box (Euro 29). Blijkt dat er enkel nox Ritual of Ayurveda in de winkel aanwezig is dus geen andere keus. Dit is echter een geur die ik niet lekker vind totaal anders dan de oorspronkelijk gekochte box!!!!! Ik mag ook ‘kiezen’ en mijn oorspronkelijke box (met uitgelopen product) houden en dan vullen ze de scrubdoos op met de scrub uit de winkel. (Scrub waar ze reeds met verschillende handen hebben ingezeten)
Als klant krijg ik dus een ANDERE box (ruik ik niet raag) in ruil voor mijn uitgelopen product!!!!! Ik vind dit ECHT NIET kunnen! Ik wil tenminste zelf kiezen welk product ik in de plaats krijg - ik kan toch voor Euro 29 iets anders kiezen???? De winkel Kapellestraat Oostende België zei dat dit vanuit Rituals instructies zijn : je kan enkel een doos ruiien voor een zelfde doos ... maar deze is NIET meer in voorraad ... antwoord winkel : je hebt PECH!!!!! Er staan in de winkel genoeg producten die ik WEL graag ruik maar dit kon NIET!!!!
Ik vind dit echt onaanvaardbaar!!!!

Terugbetaling van product - bon Euro 29 zodat ik zelf kan kiezen wat ik wil en een extra product voor de onkosten (3x naar de winkel rijden!!!!)

Onbegrijpelijk
Uiteindelijke oplossing Neen geen reactie gekregen!