Klacht Rituals: Slechte productkwaliteit

Klachtnummer
# 593473
Gebruiker
Monique
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Lekkende foam en oil en lak van fles.

Gewenste oplossing

Help Rituals, ik vind geen e-mail adres van u dus via d3ze weg! De bus met schuim is spontaan gaan spuiten en mijn complete douche zit onder.,... zie foto’s heb de bus nog maar 3x gebruikt.
En dit is niet de 1e keer, eerder had ik ook een shower oil vd zomerlijn die in het kastje vd caravan lekte! En een geurstokje fles waar het etiket de lak vanaf trok...
Dus nu dien ik een klacht in want dit verwacht ik niet van uw duur geprijsde producten!
En 3x scheepsrecht!
En dan ga ik nu maar weer schoonmaken, wel balen, want we wilden net op meivakantie gaan, had nog aan gedacht om de foam in te pakken in m’n tas, maar dan was het een verrassing geweest bij aankomt/ uitpakken.
Graag hoor ik van Rituals hoe dit kan en graag nieuwe producten
image1.jpegimage2.jpegimage3.jpegimage4.jpeg

0 reacties

Ook een klacht indienen over Rituals?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen