Klacht Rituals: Slechte service en geen levering van producten!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 600781
Gebruiker
Spindata
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Tot op heden ontvang ik mijn producten niet die ik online heb besteld. Tot twee keer toe is de bestelling beschadigd en niet geleverd. Voor Restitutie moet ik smeken waarvan bij de laatste keer ik nog steeds moet wachten. Ik heb telefonisch contact opgenomen en daar krijg ik alleen standaard antwoorden maar geen service! Ik wil gewoon de producten zoals ik deze heb besteld omdat Rituals die niet in de winkel heeft liggen. Daarnaast ben ik zelfs naar een flagstore winkel geweest om daar dan het product te kopen maar dat was ook niet mogelijk. Het is onfatsoenlijk dat er zo met mij als klant wordt omgegaan!

Gewenste oplossing

Dat de producten alsnog worden geleverd en dat ik goed word gecompenseerd voor deze drama!
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Rituals?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen