Wij vinden dat Rivando hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Rivando: slechte communicatie en de tuin is niet af
Details
Klacht
* of te wel Rivando heeft bij ons de tuinbestrating gedaan. Dat is keurig gedaan, alleen ontbreekt er een opsluitband, de bedrading van de verlichting is niet netjes gedaan. Hij zou nog met een compagnon langs komen voor de beplanting en vervolgens gebeurt dat niet. Hij heeft zijn geld binnen en je kan fluiten naar je planten. vervolgens niks meer van hem vernomen. kom je hem tegen, belooft hij je te bellen, dat doet hij niet. Reageer niet op mailtjes, smsje en of appjes. communicatie is zeer slecht!! Wat ik gewoon heel slecht is dat hij dingen belooft en vervolgens niet na komt!! wij hebben een ander hoveniersbedrijf in de arm moeten nemen voor het leveren van de planten* Persoonsgegevens verwijderd door beheerder.
Gewenste oplossing
deel van het geld terug of betalen van de extra gemaakte kosten wat betreft de planten.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.