Klacht Rivas: Hulpweigering bij noodoproep

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 392025
Gebruiker
Nikkie27
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Cliënte heeft bij Rivas een personenalarmering met opvolging door professionals. Hiervoor dient maandelijks een toeslag te worden betaald. Voor de 2e keer is bij een noodoproep geweigerd om hulp te verlenen en reageerde de desbetreffende medewerkster met de opmerking : bel de huisarts maar of een ambulance. Maar die kunnen de woning niet betreden en Rivas wel door de verplicht gestelde sleutelkluis. Klachten hierover worden afgedaan met de reactie : ga maar naar een andere zorgverlener.

De oplossing

Rivas moet excuses aanbieden aan cliënte en hulp verlenen bij noodoproep.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Rivas is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Nikkie27
    Datum
    Geheel in de lijn der verwachting neemt Rivas niet de moeite om te reageren op een ingediende klacht. Dit is de typisch arrogante houding van deze organisatie. Zorgmedewerk(st)ers bij de cliënten thuis doen over het algemeen goed werk, maar management en klachtenfunctionaris negeren ingediende klachten en geven hierdoor blijk van minachting t.o.v. derden.
  2. Auteur
    Nikkie27
    Datum
    Het is wel duidelijk, dat Rivas niet van plan is te reageren en excuses aan te bieden. En nu maar hopen, dat er niets gebeurt, want het is dan maar afwachten of men reageert op een noodoproep. Temeer omdat men ook weigert een wijziging van tel.nr. van de 1e contactpersoon te verwerken.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nikkie27
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing, want Rivas reageert niet op klachten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Rivas?