Klacht Riverisland.com: Betaling afgerond maar bestelling staat niet bij mijn bestellingen.

Klachtnummer
# 250654
Gebruiker
Seherr38
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn naam is Seher Erdogan ik heb zojuist een bestelling geplaatst op de site Riverisland.com. Na dat ik mijn betaling heb afgerond ging ik terug op de site om mijn bestelling te controleren. Er stond op de site dat er iets mis was gegaan. Toen ik naar mijn bestellingen ging kijken stond mijn bestelling er niet bij. Er is wel een bedrag van €31 afgeschreven maar de bestelling staat er niet bij.

De oplossing

Ik wil mijn bestelling alsnog opgestuurd krijgen. Als dat niet meer kan wil ik een terugbetaling.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Riverisland.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Riverisland.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen