Klacht Riverisland.com: geld afgeschreven bestelling niet ontvangen

Klachtnummer
# 151841
Gebruiker
sisi123
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hallo
Ik heb een bestelling geplaats bij river island maar had geen ordernummer ontvangen dit geb ik aan gegeven en zij zeiden dat het niet is gelukt dus vroeg ik waneer ik mijn geld terug krijg ze zeiden dat zij dit niet hebben en de bank het binnen 5 dagen terugstort niet gebeurt ik de bank bellen bank gekeken en gezegd dat river island gewoon het geld heeft ik weer contact opnemen bewijs gestuurd nu reageren ze niet meer hen ik contact opgenomen met adyen via hun gaat de betaling zij zeggen dat ze gewoon de betaling hebben en zij niks kunnen doen river island reageer niet meer en weet niet wat ik moet doen slechte service.

De oplossing

Ik wil mijn geld en antwoord terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Riverisland.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Riverisland.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen