Klacht Riverty Services Netherlands B.V.: incasso van reeds betaalde rekening

Klachtnummer
# 650256
Gebruiker
arend korteweg
Datum
1 reactie

Details

Klacht

weer aanmaning met incassokosten gekregen, heb de rekening van de webshop gewoon betaald volgens de geboden betaalmogelijkheden nu weer aanmaning

Gewenste oplossing

een brief met intrekking van de totale rekening

1 reactie

  1. Auteur
    Riverty Services Netherlands B.V.
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Naar aanleiding van uw klacht informeren wij u dat deze in goede orde is ontvangen.

    Wij kunnen en mogen op deze site niet verder inhoudelijk ingaan op de zaak vanwege de privacywetgeving.

    Voor verdere informatie verzoeken wij u telefonisch ( 085-0220101 ) contact met ons op te nemen of via https://nl.flow.riverty.com/contact .

    Indien u niet de debiteur zelf bent heeft u een machtiging nodig om informatie te verkrijgen inzake het betreffende dossier. Het formulier kan u toegestuurd worden zodra u contact met ons opneemt.

    Met vriendelijke groet,



    Riverty Back in Flow

Ook een klacht indienen over Riverty Services Netherlands B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen