Klacht Riverty: ????

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 453965
Gebruiker
seror
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb betalen 3 termijn voor AfterPay
De Dede termijn AfterPay stuurde opdracht naar de incasso
Omdat heb ik AfterPay gebeld en vragen voor laatste termijn eind baan de mand omdat ik ben geopglicht de medewerker accepteren
En daarna AfterPay stuur heel veel mail dat moet derde termijn betalen
Ik heb wil betalen
Naar de incasso
Hun zeggen wij hebben geen opdracht naar de incasso geven dat is toch raar

Gewenste oplossing

Ik hoef niets alweer betalen
Geboden oplossing
U collega Eerst zig dat jullie niet order aan incasso geven En ook via mail u collega niet goed zien welke maand heb ik betalen Laatste mail U colleg dat is nog allen 26. Euro Van wie heb ik betaled deze bedrag Aan jullie incasso En dat was het Dat moet jullie eigenlijk 22 euro terug betalen Plz goed kijken wanner en hoeveel heb ik betalen U collega elke mail is iets ander
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen