Klacht Riverty: 2x extra kosten ivm niet betalen door niet ontvangen mailtjes

Klachtnummer
# 485254
Gebruiker
Anita
Datum
1 reactie

Details

Klacht

net als anderen heb ik ook geen mails gehad maar wel een papieren herinnering, met 13,50 en 21 euro verhoging, na het bellen is de 21 eraf gehaald maar de 13,50 moest ik wel betalen. Mijn mailadres klopte en ik heb de mails dus gewoon niet gehad, dat bleek wel eens vaker voor te komen zei de telefoniste. Toch zonde van de teveel betaalde 13,50 want ik had gewoon op tijd kunnen betalen als ik de mails had ontvangen.

Gewenste oplossing

de 13,50 alsnog terug betalen, ik heb meteen alles overgemaakt omdat ik niet te boek wil staan als slechte betaler

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Bedankt voor je bericht.

    Wat ontzettend balen dat je onze e-mails niet hebt ontvangen.

    Helaas kunnen wij niet meer voor jou betekenen dan dat mijn collega al voor jou heeft gedaan. Het spijt ons jou niet anders te kunnen mededelen.

    Eventueel kan je gebruik maken van onze App of My AfterPay via onze website, zodat je ten alle tijden een overzicht hebt en dan ben je niet alleen afhankelijk van onze e-mails.

    Met vriendelijke groet,
    Marcella

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen