Klacht Riverty: Aanmaningskosten van €9,50

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 564683
Gebruiker
ZesdeBeekje#744
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik krijg vanmorgen een 2e herinnering voor een artikel bij kleertjes.com. Heel erg stom van me. Mijn dochter heeft op mijn telefoon gezeten waar ik altijd de app op heb staan. Die geeft mij een herinnering... de app heeft ze eraf gehaald en haar eigen spelletjes erop gezet 🙈. Ik weet dat je ook mailtjes krijgt maar die zijn mij ontschoten en ik reageer altijd onmiddelijk op de meldingen vanuit de app. Ik betaal altijd alles op tijd en ik betaal ook nog eens vaak met afterpay maar zo omgaan met klanten is niet van deze tijd en erg onbeschoft. Ik vind het erg vervelend. En natuurlijk weet ik dat het mijn eigen fout is daar gaat het niet om!

Gewenste oplossing

De aanmaningskosten eenmalig verwijderen omdat de meer dan 300 betalingen wel goed zijn gegaan
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Bedankt voor je bericht.

    Wij kunnen ons heel goed voorstellen dat je baalt van deze administratiekosten, echter kunnen wij jou niet voorzien van het antwoord dat je graag zou willen gaan ontvangen. Het spijt ons jou niet anders te kunnen mededelen.

    Met vriendelijke groet,
    Marcella

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen