Klacht Riverty: Absurde aanvullende koten bij betalingsregeling

Klachtnummer
# 485794
Gebruiker
Agterberg2
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn zoon heeft bij BCC een laptop voor school aangeschaft met de betaalmethode AfterPay. Door Corona kan hij geen bijbaantje vinden en is hij nu afhankelijk van een basisbeurs studiefinanciering en een kleine studielening. Ik heb namens hem een betalingsregeling getroffen bij AfterPay. De voorwaarden is dat wij in drie termijnen betalen, steeds tussen de 23ste en 29st van oktober/november/december. Ik betaal de rekening voor mijn zoon omdat hij de bedragen van € 185,00 (2x) en € 176,95 niet heeft. Omdat ik 4 wekensalaris ontvang heb ik reeds deze week een termijn voldaan en de volgende volgen omstreeks 04-11-2020 en 03-12-2020. Nu zegt AfterPay dat ik mij niet aan betalingstermijn voldoe en de volgende keer € 26,00 en daarna € 36,00 herinneringskosten in rekening breng voor te laat betalen. Naar mijn mening betaal ik steeds ca. 3 weken te vroeg. Dat heb ik ook gemeld. En nu zegt AfterPay dat ik de eerste termijn te vroeg heb betaald en de betalingsregeling niet van kracht is. Ondanks dat ik hiervan wel een mail heb ontvangen. Wat moet ik hier nu mee aan.

Gewenste oplossing

Ik wil dat AfterPay die, naar mijn mening onnodige extra, kosten niet in rekening brengt.

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Bedankt voor je bericht.

    Wij hebben jou geprobeerd te bellen.

    Zou je ons terug kunnen bellen op het telefoonnummer 020 723 0270? Zodat we dit met elkaar kunnen bespreken.

    Met vriendelijke groet,
    Marcella

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen