Opgelost door Riverty: Afterpay doet nog steeds niet wat het belooft.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 270104
Gebruiker
Lida65
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Er werd mij op 6 juni jl een teruggave belooft van 86 euro door Afterpay. We zitten nu op 11 augustus en tot op heden heb ik nog niets gezien op mijn bankrekening.

Zie mail: Beste L. Tuijp,

Door het uitblijven van een reactie van de webwinkel Goedkooproken.net hebben wij besloten de lopende order te crediteren. Hierdoor is de order met AfterPay kenmerk 222056536 komen te vervallen.

In de tussentijd is de order overgedragen aan incassobureau DirectPay en hebben wij begrepen dat je die inmiddels voldaan hebt. Wij hebben de order bij DirectPay laten intrekken en je zou als het goed is binnen 10 werkdagen het bedrag weer terug gestort moeten krijgen op je rekening.

Gewenste oplossing

Mijn geld terug
Geboden oplossing
Afterpay beloofde 2 mnd terug de klacht op te lossen maar uiteindelijk moet ik er zelf nog achteraan om mijn geld terug te krijgen. Ik heb uiteindelijk mijn geld retour ontvangen. Dank je wel Afterpay.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste L. Tuijp,

    Bedankt voor je bericht.

    25-07-2017 hebben wij je een e-mail gestuurd. Wij hebben toen aangegeven dat je voor de terugbetaling van deze order contact kan opnemen met Direct Pay via hun website (https://www.directpay.nl/nl/debiteur). Je hebt de betaling aan Direct Pay gedaan, zij dienen dit ook terug te storten.

    We vertrouwen erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Vriendelijke groet,
    Ronald

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen