Klacht Riverty: Afterpay een geldmachine?

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 343919
Gebruiker
FrustiePay
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Wel ontvangstbevestiging van gestuurde mail maar geen reactie voor gestelde deadline. Ondanks een geval van indentiteitsfraude lukt het maar niet om de verschillende incassoburo's hiervan te overtuigen. Word hierover zeer slecht te woord gestaan. Inmiddels een dagvaarding voor 16-1-2018 ontvangen.

Gewenste oplossing

Eindelijk eens een normaal gesprek te kunnen voeren met iemand die niet verwijst naar andere bedrijven.
Geboden oplossing
Naar aanleiding van de dagvaardiging op 5-1-2018 een mail gestuurd met de vraag of ze dit werkelijk wilden doorzetten en om hier uiterlijk vrijdag 11-1-2018 uitsluitsel over wilden geven i.v.m verweerschrift. Geen reactie, maandagavond nog contact gehad met Afterpay waarbij ik aangaf dat ik wel naar de rechtbank zou gaan om mij te verweren tegen deze boeven praktijken. Vandaag met een verweerschrift en de nodige bijlagen naar de rechtbank. Zitting om 10 uur. Tot mijn grote verbazing kreeg ik van de rechter te horen dat de eiser de zaak teruggetrokken had. Bij thuiskomst vond ik dit mailtje ( verzonden om 10:57 ) : Geachte heer, mevrouw, Naar aanleiding van uw e-mail van 5 januari 2019, kunnen wij u het volgende meedelen. Wij hebben de procedure on-hold gezet en de zitting gaat niet door. Echter kunnen wij dit dossier pas sluiten als wij een kopie ontvangen van de aangifte die is gedaan bij de politie. Hoe zo klant vriendelijk en hulpvaardig?
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    FrustiePay
    Datum
    Afterpay maakt fraude wel erg makkelijk door "Aftercontrol".
    Waarom niet eerst een gedegen controle van indentiteit voordat Afterpay mogelijk gemaakt word? Ik ben geen slachtoffer maar Afterpay is slachtoffer van zijn eigen systeem.
  2. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Beste heer Hulsman,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik heb u vanavond geprobeert telefonisch te bereiken maar helaas heb ik geen contact met u gekregen. Ik zal u nogmaals proberen te bereiken op een ander tijdstip.

    Met vriendelijke groet,
    Amanda
  3. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Hulsman,

    Ik heb vanavond telefonisch contact met u opgenomen over u klacht. U hebt aangegeven dat u verder uw zaak tijdens de zitting gaat bespreken met de rechter.

    Met vriendelijke groet,
    Amanda

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen