Opgelost door Riverty: Afterpay heeft mijn bestelling geannuleerd. Is mij verteld door afzender Shoebaloo

content Opgelost
EenergOntevredenKlant

Beste mevrouw/meneer,

Ik heb zaterdag 28-3-2020 een order gedaan. Bij shoebaloo en aangegeven te willen betalen met Afterpay.
Order nummer shoebaloo : 178351

Deze schoenen zouden dinsdag 31-3-2020 bij mij worden geleverd door POSTNL.

Mijn betaalmethode : Afterpay

Echter is mijn bestelling onterecht geweigerd verklaard en retour gestuurd. Ik werkte de hele dag thuis en er is geen bezorger aan de deur geweest. Dit heeft dus nooit mogen gebeuren en is onacceptabel.

Ik heb het volgende naar Shoebaloo gestuurd :

vraag u om het pakketje met als inhoud de juiste schoenen van het order nummer 178351 nogmaals naar mij op te sturen wanneer u deze retour ontvangt en om hier net als ik melding van te maken in de vorm van een klacht bij POSTNL.

Shoebaloo stuurt mij het volgende als reactie :

“ Beste John,

De order is geannuleerd door AfterPay.

Voor meer informatie dient u contact op te nemen met AfterPay.

Met vriendelijke groet / Kind Regards,

Customer Care
SHOEBALOO

Graag hoor ik van afterpay wat er is gebeurd en waarom zij achteraf mijn pakket hebben geannuleerd dat al onderweg was naar mij.

Het Betreffende Track nr van POSTNL : 3SYRNQ0124795

Het betreft de volgende afterpay gegevens :

Betaaloverzicht
Dagtekening : 31 maart 2020
Ordernummer : 178351
AfterPay kenmerk : 265122174

Verte me waarom in opdracht van Afterpay mijn bestelling interecht als geweigerd is opgegeven en ik nooit een PostNL bezorger aan de deur heb gehad.

PostNL stuurt me naar Shoebaloo en Shoebaloo geeft aan dat Afterpay dus achter de annulering zit. Vertelt u mij maar waarom.

Ik wil duidelijkheid over welke partij er hier fout zit. Welke partij verantwoordelijkheid moet nemen en gewoon een gepaste oplossing met verklaring.

U dient mijn adres ten alle tijden anoniem te houden in een antwoord dat openbaar gelezen kan worden.

AfterPay
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Riverty?