Klacht Riverty: AfterPay reageert niet op aangetekende brief en/of e-mails.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 511263
Gebruiker
G. Erg Boos
Datum
1 reactie

Details

Klacht

AfterPay reageert niet op aangetekende brief en/of e-mails. Loopt vanaf 3 maart 2020, ongeveer +/- 20 e-mailberichten aan AfterPay, geen reactie. Daarom op 11 november 2020 een aangetekende brief gestuurd. (Heb ontvangst bevestiging van PostNL). Helaas ook daar reageren ze ook niet op. Hierbij nogmaals een kopie van mijn aangetekende brief !
-AfterPay kenmerk 264568729

Gewenste oplossing

Schriftelijke reactie op mijn aangetekende brief d.d. 11 november 2020
Geboden oplossing
Dank voor heldere uitleg. Tommy Teleschopping reageert net als jullie ook niet op mijn e-mails en/of aangetekende brief. Ook op klachtenkompas reageren zij niet, zijn voor mij dus onbereikbaar. Wacht het wel af, tot ziens in rechtbank!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Bedankt voor je bericht.

    Zoals in eerdere communicatie al is aangegeven kunnen wij in deze niets voor jou betekenen. Wij raden jou aan om contact op te nemen met Tommy Teleshopping.

    Met vriendelijke groet,
    Marcella

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen