Klacht Riverty: AfterPay stuurt laatste herinnering met kosten zonder eerdere herinneringen te hebben gestuurd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 540175
Gebruiker
groenestraat
Datum
1 reactie

Details

Klacht

AfterPay mailt mij een laatste herinnering met 2x kosten zonder mij eerst een betaaloverzicht, een eerste herinnering zonder kosten en een eerste herinnering mét kosten te sturen. Ze beweren zelf van wel, voegen de documenten bij maar laten mij niet zien dat ze die documenten daadwerkelijk naar mij gemaild zijn, door de oorspronkelijke mails door te sturen of er een schermafdruk van te maken. De laatste herinnering is mij ook gestuurd via gewone post, echter, het huisnummer is niet correct, waardoor de brief pas na 2 weken via een omweg bi j mij terecht is gekomen.

Gewenste oplossing

Ik wil de in rekening gebracte incassokosten vergoed krijgen.
Geboden oplossing
Er is geen oplossing aangeboden. Ik heb gevraagd om een printscreen van de mij gestuurde mails of om doorsturen van de gestuurde mails, maar daar wordt niet op gereageerd. Ik check namelijk dagelijks ook mijn spambox en ik weet zeker dat daar géén mails van AfterPay in zijn beland. AfterPay heeft de documenten opgesteld maar ze mij niet gestuurd, daarvan ben ik zeker.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Bedankt voor je bericht.

    Wat ontzettend balen dat je onze mails niet hebt mogen ontvangen, echter hebben wij netjes gefactureerd op het e-mailadres dat opgegeven is tijdens het plaatsen van de bestelling. Heb je ook in de ongewenste mailbox gekeken? Het kan voor komen dat ze daar in belandt zijn.

    Mocht je een volgende keer enkele dagen na levering geen bericht vanuit ons ontvangen, dan is het raadzaam om eerder contact met ons op te gaan nemen. Eventueel kan je ook gebruik maken van onze App of My AfterPay via onze website, zodat je ten alle tijden een overzicht hebt.

    Met vriendelijke groet,
    Marcella

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen