Klacht Riverty: Betalen voor iets wat je niet heb gehad

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 582214
Gebruiker
Hannelorre
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Dat iemand op de naam van mij dochter pampers kopen naar haar huis sturen en dan de pamers in ontvangst nemen mijn dochter kwam hier achter toen ze post kreeg van hun we hebben gebelt en doorgegeven dat mijn dochter het niet was maar ze zeggen ze moet betalen ook al heeft zij het niet gehad ik vind dat niet kloppen

Gewenste oplossing

Dat ze dit oplossen voor haar
Geboden oplossing
Ze moet betalen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Beste J. Burgers,

    Bedankt voor je bericht.

    Wat is de postcode, huisnummer en de naam van uw dochter? Dan kijken we even mee.

    Met vriendelijke groet,
    Luen
  2. Auteur
    Hannelorre
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Hannelorre
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor de aanvullende gegevens. Ik zie dat hier inmiddels al meerdere keren over gesproken is. Helaas blijkt uit het onderzoek dat dit geen fraude betreft en dient de betaling wel te worden voldaan.

    Fijn weekend gewenst.

    Met vriendelijke groet,
    Luen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen