Klacht Riverty: betaling gedaan

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 583634
Gebruiker
nikszooiopmyface#49
Datum
1 reactie

Details

Klacht

allang betaald, maar krijg nog steeds aanmaningen met extra kosten

Gewenste oplossing

hun administratie eens goed nakijken,
Geboden oplossing
nog steeds geschil met AfterPay. telefonisch geen contact te krijgen. ze vroegen mij mijn bankrek. nr. te geven,dat heb ik versleuteld gegeven i.v.b . met fraude . ook gisteren opnieuw een aanmaning. ze zoeken het maar uit daar!,ik word er strontziek van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Bedankt voor je bericht.

    Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je herinneringen ontvangt, terwijl je al betaald hebt.
    Zou je ons een e-mail kunnen sturen met jouw gegevens en toelichting? Dit mag je mailen naar klachten@afterpay.nl.

    Met vriendelijke groet,
    Marcella

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen