Opgelost door Riverty: blijven maar aanmanen

Robert Bos

had een bestelling geplaatst bij filmspeler.nl met betaling via afterpay maar dezelfde dag geannuleerd.nu na meerdere emails blijven afterpay en filmspeler.nl maar zegen dat ze alles hebben gedaan om het af te melden bij elkaar maar er is in mijn ogen nog niks gebeurd want krijg nog steeds aanmaningen van afterpay.ik ben inmiddels al meerdere emails verder en heb nog steeds geen gehoor van hun,schandalig.ik heb geen product ontvangen want heb het dezelfde dag geannuleerd waarvan ik meerdere emails heb ontvangen dat dat ook gebeurd is.

ik wil dat deze aanmaningen gaan stoppen per direct en mij daarvan ook op de hoogte gaan stellen.ik heb er meer dan genoeg van en zal niet aarzelen om een advocaat in te gaan schakelen.ik hoop dat het niet zo ver gaat komen.

AfterPay
    Geachte heer Bos, dank u wel voor uw melding op www.klachtenkompas.nl. Wij hebben zojuist een email verzonden naar Filmspeler.nl inzake uw geannuleerde order. Filmspeler.nl heeft de order nog niet geannuleerd in de administratie van AfterPay. Wij hebben de order tijdelijk onhold geplaatst en het verzoek ingedient bij Filmspeler.nl om uw order te annuleren.Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Lilian
    Klachtenmanager AfterPayAfterPay is een handelsnaam van arvato Finance B.V.
    Postbus 434
    8440 AK Heerenveen
    T: 0900 - 40 50 60 2
    W: www.afterpay.nl

Ook een klacht indienen over Riverty?