Klacht Riverty: Blijvende Blokkade na fraude

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 601145
Gebruiker
Ontevredenklant
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Eind vorig jaar pakketjes ontvangen op ons adres met andere naam dit ook vermeld bij Afterpay, uit veiligheid is er voor 2 maanden een blokkade op ons adres gezet. Echter deze 2 maanden zijn allang voorbij en weigert Afterpay de blokkade te verwijderen.
Hoofdbewoonster, mijn moeder van 81 kan ook niets meer bestellen met gebruikmaking van Afterpay. Kortom het lijkt wel of wij de stempel hebben gekregen in plaats van ons weer toe te laten. Ik heb hier verschillende mails over verstuurd maar loop tegen een dikke betonnen muur aan. Ik heb er geen goed woord voor over.

Gewenste oplossing

Blokkade verwijderen
Geboden oplossing
Verschillende keren er over gemaild,gebeld en als resultaat te horen gekregen sat men niet meewerkt om de blokkade er af te halen. Nogmaals mailen en dan weer een opmerking krijgen dat ik beter via ideale kan kopen zit ik niet op te wachten. Dit is zeer slechte reclame. Ik wil de blokkade van mijn huisadres af hebben, mijn moeder,hoofdbewoonster, is gedupeerde en dat alleen omdat ons adres als fraudeadres gebruikt is zonder dat wij er iets aan kunnen doen. Nog nooit hebben wij een betaling achterstand gehad bij jullie maar worden nu in een negatieve sfeer weggedrukt. Mijn vraag/verzoek is om de blokkade op te heffen,dit zou er 2 maanden opzitten,daarna kin ik bellen voir deblokkade maar helaas geen enkele medewerking. Zelfs een brief naar het hoofdkantoor helpt niet want deze scannen m in en sturen de brief naar klantenservice waar mensen je niet fatsoenlijk te woord staan en "gewoon" de verbinding verbreken. Ik overweeg de TV maar op te zoeken en daar mijn verhaal te doen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Ontevredenklant
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen