Klacht Riverty: Blijvende Blokkade na fraude

Ontevredenklant

Eind vorig jaar pakketjes ontvangen op ons adres met andere naam dit ook vermeld bij Afterpay, uit veiligheid is er voor 2 maanden een blokkade op ons adres gezet. Echter deze 2 maanden zijn allang voorbij en weigert Afterpay de blokkade te verwijderen.
Hoofdbewoonster, mijn moeder van 81 kan ook niets meer bestellen met gebruikmaking van Afterpay. Kortom het lijkt wel of wij de stempel hebben gekregen in plaats van ons weer toe te laten. Ik heb hier verschillende mails over verstuurd maar loop tegen een dikke betonnen muur aan. Ik heb er geen goed woord voor over.

Blokkade verwijderen
Verschillende keren er over gemaild,gebeld en als resultaat te horen gekregen sat men niet meewerkt om de blokkade er af te halen. Nogmaals mailen en dan weer een opmerking krijgen dat ik beter via ideale kan kopen zit ik niet op te wachten. Dit is zeer slechte reclame. Ik wil de blokkade van mijn huisadres af hebben, mijn moeder,hoofdbewoonster, is gedupeerde en dat alleen omdat ons adres als fraudeadres gebruikt is zonder dat wij er iets aan kunnen doen. Nog nooit hebben wij een betaling achterstand gehad bij jullie maar worden nu in een negatieve sfeer weggedrukt. Mijn vraag/verzoek is om de blokkade op te heffen,dit zou er 2 maanden opzitten,daarna kin ik bellen voir deblokkade maar helaas geen enkele medewerking. Zelfs een brief naar het hoofdkantoor helpt niet want deze scannen m in en sturen de brief naar klantenservice waar mensen je niet fatsoenlijk te woord staan en "gewoon" de verbinding verbreken. Ik overweeg de TV maar op te zoeken en daar mijn verhaal te doen.

Ontevredenklant
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    AfterPay
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Riverty?